Glad

Idag vakna man på gott humör..
Idag ringde dom från Vadstena Färg och sa att det nya kontraktet
kommer med posten förns början av nästa vecka och då ska jag skriva på.
På måndag måste jag ringa till Platen och säga upp lägenheten så jag kan
flytta in i den ny 1 april..
Då blir jag granne med mina bästa polare ni vet vilka ni är....
Annars har det inte hänt så mycket..Det enda man är lite galen på
är att en vis person bara messar när han är hungrig och röksugen
ja och frågar vart jag är och när jag kommer hem...
Idag fick min lillebror sitt lämp så nu kan han övningsköra...
Han körde mig hem idag och jag tycker att han är jätteduktig så nu är han på ett gott humör också...
Jag vet inte riktigt vad jag skriva för jag kommer inte på nåt....

Älskar er ni vet vilka ni är..
Den speciella personen:
Jag är också glad att du finns i mitt liv
love you the most honey.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0