huvudvärk!

Nu sitter man hos min bästa kompis och surfar.
Plus att jag sitter med en sån huvudvärk också.
När jag skrev sist va jag ju inte på världens bästa humör men nu
funkar huvudet igen.Idag kommer det en kompis till Tigra.
Jennies katt Missy kommer och det ska bli roligt och jag tror det
kommer och bli bra ich jag förstår att hon kommer att sakna
henne det kan jag förstå,det skulle jag också göra....
Idag är det lördag och vad ska man göra då?!
Nån som har ett förslag.
Uppe i mitt huvud är det blankt idag man kan ju tro att man har
världens baksmälla men tyvärr har jag ju inte.Har ju inte druckit på länge......
Men jag kanske sitter för nära datan.Intressant(NOT).
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om det blir bara mest babbel tycker jag
inget intressant faktiskt.En viss person följde med till stan och stannade vid momangen
och köpte cigg till en och då råkade jag säga att "Visst ja du skulle ju inget ha"
För vilka pengar då sa den då och vart skit sur.Man kan tro att h#n har druckit ätticka idag.
H#n har varit jättekonstig nu ett tag.Men h#n säger ju inget heller om det är nåt han stör på.
Jag menar der är ju bra att veta tycker jag.Men inte den inte.
Nä jag skriver imorgon och berättar hur det gick med katterna.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Missy ligger på min rygg o spver nu

2009-12-05 @ 17:54:06
URL: http://andreasflikka.blogg.se/
Postat av: Jennie

vi kan ta de när vi kommer hem till dig då ska js berätta allt

2009-12-05 @ 17:56:17
URL: http://andreasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0