Inte på humör idag

Ja idag är jag inte på så jättehumör.
Hade ett jättegräl med en viss person om allt.
Men jag ångrar mig att jag inget sa om en annan person
som har har flirtat med.Nu får man väl hoppas att Min älskade Totte
lyckas att fixa en lght till mig där han bor.
Skulle plocka idag men orkade inte så Jennie får ta det som d är här hemma
jag började men sen kom bråket och då hade jag ingen lust alls med lite plockade jag
iaf.Men jag kanske kan plocka medans jennie är här.Jag ska eventuellt ta över Missy
och då skuelle jennie följa med för att se om det funka med tigra men det tror jag
Då kanske jag kna plocka medans hon sitter vid datan.
Nä nu ska jag åka iväg.Sen ska jag väcka jennie tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Jennie

de kommer nog o funka men de kommer bli tomt ingen att gosa med på kvällen

2009-12-05 @ 16:11:22
URL: http://andreasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0