Kallllllltttttt

Igår hade jag min lilla älskling
vi åkte tefat på jätten men det gick inte så bra...
Fy nästa vecka är det julafton och jag har inte ens köpt några
julklappar men det får jag göra nästa vecka det hinns tror jag....
Vill att det ska bli mars eller rättare sagt 1 april man får väl hitta på nåt
roligt så att tiden går...Inatt hade jag min älskade vänn sovandes på soffan
och det är alltid lika roligt när hon är hemma hos mig eller när jag är där..
Jag fattar inte vi har ju så mycket gemensamt varför har vi inte blivit vänner
tidigare det kan jag fundera på ibland,men nu är jag glad att hon finns i mitt liv
henne kan man prata med om allt och inget..
Tack för att du finns gumman du vet vem du är...
Nä nu vet jag inte va man ska skriva om....
Älskar dig vännen...
Älskar dig gubben lilla

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja de e alltid lika roligt att va hos dig..och även när du e hos mig.. nej vi träffades väl första gången 07.... men vi pratade typ inget då..

De e lite tråkigt tycker jag....

För du e en så underbar vän... vi har alltid lika kul ihop=)....

Ja e glad att du finns i mitt liv med...



Älskar dig med vännen

2009-12-18 @ 17:50:44
URL: http://andreasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0