Kallt

Nu har man kommit hem igen efter ett möte...
Vi kom inte fram till nåt speciellt vi pratade om allt möjligt.
Hur f#n kan man bli arg på nån bara för att man ska flytta.?!
Jag har inte en aning faktiskt om jag ska vara ärlig.
Den personen tyckte att jag kunde säga till honom att jag skulle flytta
men det har väl inte han med att göra.Han vart sur iaf för han ville veta hur
långt tid han hade på sig för att leta efter en lght men vad ska jag göra åt det
jag kan ju inte trolla fram en lght man får väl ringa runt och höra tycker jag iaf..
Jag tittade på lght igår och jag ringde och sa att jag va intresserad av den och ville ha den
så inflyttningen är i feb och jag måste säga upp min,men jag vill att en vis person ska ringa och säga
att det är grönt.Men hon har inte ringt än....Idag skulle jag ha följt med en men h#n skulle ringa och säga
att h#n inte kommer idag...Får inte fira julafton med min lilla älskling inget roligt alls...
För dom tycker att det blir för mycket för honom men hallå man ska väl fira julafton med sin familj eller
men det tycker inte dom....Nä då ska han fira med andra JÄVLA IDIOTER säger jag bara.Fan vad förbannad jag blir på detta...Fundera på att anmäla dom för både kränkande och phykisk misshandel...
Ska kanske skriva till min advokat och rådfråga henne lite om detta kanske...
Eller så beror det på hans pappa jag vet inte,men man börjar ju undra tycker jag....
Han dyker ju inte upp på möterna heller.Sist så kom han försent men förra för det kom han inte
men ändå sa jag till honom att han inte skulle missa det...Men jag bryr mig inte längre..Bara jag får träffa min lilla plutt så blir jag glad....H#n får ju inte träffa honom överhuvudtaget..Ska sätta mig ner och ansöka om vårdnaden om det är d dom vill...Men jag vet ju att han vill ju inte det men jag vinner säkert för det kommer att bli rättsligt
för han kommer inte vilja att jag har hela vårdnaden.Men jag kommer att vinna för han har ingen bostad.Om nu han inte hinner och hitta nån då men det tror jag inte....

Skriver senare...
Älskar dig tjejen du vet vem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0