Nu var det fredag igen

Entligen FREDAG!
Idag har man varit nere hos mina föräldrar
och fikat.Nybakade saffrans bullar och krans det va sååå goootttt,man känner lite
julstämning när man känner doften av saffrans bullar och pepparkakor.
Jag undrar vad som kommer att hända julafton om man får ha sin lille pöjk då.
Får jag inte ha honom så får jag fråga min bästa killkompis om man kan fira jul där.
Nu sitter jag hos Totte och skriver.Dom äter mat.(Inte så intressant kanske).
Idag är det Idol undrar vem som kommer att åka ut(hoppas att det är Calle som åker)
men mina favisar är ju kvar.Hejar på er......
Läste en tjejkompis blogg idag.
Jag vill inte att hon ska må dåligt vill att hon ska må bra.
Men hon vet vem hon är och att hon vet att jag finns för henne om det skulle vara nåt
eller om bara vill prata om det för jag ställer upp för henne det vet hon.
Jaha snart fyller min bror 18 och vad ska man ge honom då.
Fan han börjar bli gammal han.
När man frågar så vill han bara ha pengar men så mycket peng har jag inte
han vill ha 1000 kr och det har jag inte plus att han vill ha halkbanan betald och det kan
jag absolute inte ge honom...Men det får faktiskt mamma och dom ge honom.
Jag kanske kan ge honom nåt annat cigg kan jag inte ge honom för han har slutat att röka...
Nehe nu vet jag inte vad jag ska skriva men jag kanske skriver senare ikväll sen om det går....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack hjärtat jag vet att du finns o de e jag väldigt tacksam för=)<3



Hoppas de går bra med Missy kommer sakna henne men jag följer ju med imorgon o kollar så att allting blir bra o hur de funkar med tigra osv.... hoppas på att de går bra......Pussar

2009-12-04 @ 22:58:42
URL: http://andreasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0