Nyvaken!

Har precis gått upp är rätt så trött.
Jennie har sovit över inatt vi hade skit roligt vi skrattade och titta på
big Brother inatt och det va roligt.Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra
vi pratade om vi skulle titta på film idag.
Imorgon ska jag ha möte inget roligt alls och på torsdag ska jag ha yttligare
ett möte.Bara man kunde slippa alla möten om det ena eller det andra sättet.
Ibland kan det bli för mycket och då går jag inte..
Har ingen lust med detta men jag är ju tvungen sorgset nog...
Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva men jag kanske skriver senare
ikväll sen eller så skriver jag imorgon...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej hjärtat ja de va otroligt kul ja de får du gärna göra=)......

vi får hoppas på att vi blir grannar hoppas du får lägenheten

2009-12-09 @ 00:14:23
URL: http://andreasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0