Seg inatt!

Jaha nu har Jennie åkt hem i och för sig va det för ett par timmar sen.
Det blir liksom lite tomt när hon inte är här..
Vem ska klaga på att soffan och fotöljen knakar när hon inte här..
Men jag håller med dig gumman, jag får köpa nya möbler...
Sitter och har tråkigt kan inte sova ögonen trötta men inte huvudet..
Så jag får väl titta på nån film eller nåt..När man pratar om trollen så kom hon in på msn
och började skriva..Jaha då va det måndag och om tre dagar kvar till julafton..
Jag får panik har ju inte köpt nåt stress stress känner jag just nu.
Har ju inte en aning vad jag ska köpa.
Dom som jag ska köpa till vet inte vad dom vill ha eller så vill dom inget ha
överhuvudtaget..ad gör man då?Nåt förslag????PANIK säger jag bara..
Nu har man ju fyra andra barn att handla till också.
Den äldsta är 12,11,6,3 vad ska man handla till dom då?
Just det till 12,11 åringarna ska jag ladda på telen men dom andra då
plus att jag ska handla present och julklapp till min lillebror.
Och han vill ju ha pengar men jag vet inte om jag ska ge honom både
present och julklapp i ett i så fall..Sen har man ju min lille älskling och han önskar sig
bara brandmansdräkt och hatt,men jag vill ju inte köpa kläder till honom förns han har
kommit hem igen.Ni som läser detta snälla fråg inte vad som har hänt..
Det gör för ont att prata om det....
Jag menar han är 5 år och vad finns det till dom då???
Han leker knappt med leksaker.Va fan jag får väl köpa nt spel eller nåt till honom, det kan ju funka
tror jag...Sen har man ju mina päron och vad vill dom ha?Dom säger att dom inte vill ha nåt men d
brukar få iaf.Det får bli det gammla vanliga varsinn Aladin eller nåt..
Jag menar det är ju tanken som räknas säger dom ju.....
Bara barnen blir glada så blir d bra.Min svägerska säger ju att julafton är ju barnens dag
och jag tror att jag håller med henne...Nu har min lilla gumma tappat en viktig sak och hon
hittar den inte.Och jag kan ju inte hjälpa henne heller för jag är ju hemma,men hade jag varit där så
hade jag självklart hjälpt henne...Jaha vad ska man skriva om nu då..???
Nyår vart jag bortbjuden till min älskade killkompis och hans tjej,men jag har inte fått
nån summa vad jag ska lägga till alkohol och raketer,jag får väl prata med honom
om det så jag vet om jag har råd med det....
Jag är nyfiken på vilka som ska vara med då.För jag vet att han ringde runt och hörde med
folk om vad dom ska göra nyår.Mest undrar jag hur många det kommer för jag lider lite av socialfobi
och jag får sån panik om det är för mycket folk runt omkring mig.Förr vet jag att då va det fruktansvärt
ja kunde knappt visa mig ute eller gå till affären men nu är det betydligt bättre jag går ju på stan själv
men det är inte länge.Förr vad jag tvungen och veta vad jag skulle ha på stan så att jag kunde gå dit
direkt istället bara strosa runt.Men nu gör jag det...Jag är glad att det går framåt än bakåt...
Det står ju inte still heller...

Nä nu ska jag se om jag kan slappna av en stund
Älskar dig vännen du vet vem du är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0