Toppitopp

Sitter här med min älskade vän Jennie och dricker lite vin och cider..
Vi har precis ätit god mat tacos...
Men nu är vi i topp igen.. Jennie sitter vid sin data och jag vid min va bara
tvungen och skriva lite innan allt det roliga börjar....
Jag håller med Jennie i sitt inlägg om att vi träffades år 07 och vi inte sa så
mycket till varann det kan man ångra men nu gör jag defenitivt inte det nu har jag
hittat min andra hälft som vissa säger och henne tänker jag behålla...
Nästa gång är det min tur att sova hos henne kanske nu har hon sovit här två ggr...
nä nu ska jag fortsätta att dricka.Skriver imorgon igen ha dé alla.....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja jag håller med har verkligen hittat min andra hälft nu , nu vet ja ärligt tarlat vilka som e mina riktiga vänner o du e en av dom få...

Älskar dig gumman nu ska vi fortsätta o dricka o ha kul)(

2009-12-18 @ 20:56:55
URL: http://andreasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0