Trööööttttt

Jag kan ju börja lite smått att skiva vad jag gjorde igår kanske!
Igår va jag nere hos mina föräldrar och bakade pepparkakor med
min son Vincent.Han kom ner till mamma och dom kl 08:00.
Så vi bakade nästan hela dagen,men Vincent va väl inte direkt jätte förtjust i att baka
han ville ju bara äta degen.Men det va roligt ändå.
Just nu sitter jag hos Tess och pratar med Jennie.
Jennie är en väldigt go tjej.Sån vän har man nog aldrig haft
jag är glad för att jag har träffat henne.Vi har mycket gemensamt
hon och jag.Vi pratar om allt och inget.....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack , va sööt du e kan bara säga desamma...

jasså vincent ville inte baka hehh=)

2009-12-03 @ 18:53:23
URL: http://andreasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0