Glad påsk på er alla

Idag är det påskafton och då ska jag och D gå till mina föräldrar
och äta middag,det ska bli trevligt.
Jaha då va man i v21 men jag tror att det är något fel
eller så är det bara en inbildning men det är sånt som märks den 13.
Jaha idag pratade jag och D att ta bort lite glasskivor från balkongdörren
och nu har mitt ena innefönster i köket gått sönder också.Hur ska dan sluta egentligen jag
bara undrar.D är nu ute och dammsuger sin bil.Hoppas att han är klar snart behöver
dammsuga lite i köket.Just nu undrar jag vart Bamse är han har gått och gömt sig hittar honom
inte nånstans...Men han kanske kommer ut sen...
Nä nu har jag inget mer att skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0