Idag mår jag bra!

Jaha idag ska vi fira Jennie och Andreas 2 årsdag och det ska bli roligt.
Så vi ska dricka lite och som tur är blir vi inte många alls.
Vi ska sitta uppe och T och så kommer säker T och S och D in
det ska bli oligt tycker jag...
Sitter här och är lite småhungrig ska se om jag kan ta lite kräm och macka av K
men han har ju inte sin mobil med sig in till M heller.
Jag har haft ont i magen i två dagar men inte idag och det är skönt hur kul är det att dricka om man har ont i magen
inte roligt alls faktiskt....J hon sitter vid T´s data och kollar på sin bdb undrar om hon
hittar nåt speciellt där inne.J I LOVE YOU SO!!!!!
Nä nu ska jag vara lite social
Ni får ha en trevlig kväll.
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0