Blandat väder!

Idag har man varit på stan med både mor och far.
Det både regnade och va solsken men det va ju inte kallt precis...
I fredags så åkte D till Falkenberg han kommer hem imorgon och det ska bli
väldigt skönt.Har saknat honom väldigt mycket.D kommer hem vid fyra fem tiden.
Nu är man i vecka 27.Ska till barnmorskan på ons det ska bli intressant och höra hjärtljuden
plus att dom ska mäta hur stor moderkakan är.Men man vet iaf att den lever.
Man får ju ingen lugn stund på kvällarna antagligen så rör den sig eller så sparkar den
och det är jättemysigt tycker jag,men ibland kan det va jobbigt.Mitt illamående ja vad ska man säga
den håller på att ta dö på mig.Jag kräks nästan varje dag  mår illa på dagarna jag går inte upp
ivikt jag går bara ner men i och för sig så har jag inte vägt mig på ett tag...
Nä jag skriver imorgon igen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0