Varmt

Nu har det varit värme i ett par dagar och det är skönt...
Igår tog J och jag vår första bad,men det va lite kallt fortfarande men
ändå skönt.Det tog lite tid för J men hon gjorde det..
Hoppas att vädret är bra imorgon med och då ska vi vara där
nästan hela dagen men först ska jag och D åka iväg på morgonen...
Vi förlovade oss den 25 maj och idag har vi varit tillsammans i 4 mån.
D han är ute och åker båt med sin familj men jag ville inte följa med...
Han åker med Kung Sverker så jag blir hemma hela dagen själv men det är
skönt det med tycker jag.Dom säger ju att det är bra att vara ifrån varann ett tag.
Bara om två veckor kommer D att åka igen och vara borta från fre till sön men då skulle
jag och J och C hitta på nåt antagligen blir det väl glo på film och förhoppningsvis vara
ute med om vädret tilllåter....Imorgon går man in i v25 men när jag kolla på familjeliv.se
så är jag i 7 mån och jag tycker att det stämmer inte...Men men..
Nä nu ska jag dricka lite kaffe och sen ska jag nog dra lite i snabeln det behövs...
Lite dammtussar finns det men inte mycket...
Ni som läser detta ha en underbar dag idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0