Fint väder!

Idag har det varit kanon väder ute..
Va hos mamma nästan hela dan idag och hjälpte henne
med läxor,hon ska ha prov på ons och tors hoppas att det
går bra men det tror jag.
I har varit feberfri idag men är fortfarande lite däven.
Nu så börjar hon få hosta hon hostar ibland så hårt att det kommer slem.
Imorgon ska jag ringa till vårdcentralen för hennes eksem eller vad det nu är
har blivit ännu värre.Hennes ena fot är jättedan plus att hon börjar få på
armarna mer på benen och nu finns det prickar på magen,så nu måste jag
ringa och kolla vad det är..Men ändå smörjer vi henne med cortison salva men
det funkar tyvärr inte på henne..Men annars är hon rätt så pig.
imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra mer än att ringa till vårdcentralen.
Jag undrar vad det blir för väder imorgon och hur I mår så kanske man kan
ta en promenix det va ett tag sen man var ute och gick...
Igår tror jag det va så sa I ampa (lampa) och idag sa hon bä.
Ja just det hon ska börja på dagis i aug men det kanske jag skrev sisit..
Minnet är som uppblåstbar boll det finns inte många iq på den hahaha..
Men det ska bli jätteroligt både för oss och för henne..
Nä nu vet jag inte mer men jag skriver imorgon igen och berättar vad dom sa om
I eksem eller vad det kan vara.. Tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0