Hej hopp!

Det blir en kort inlägg som vanligt=)
Idag vart vi bjuda på middag hos Kenneth och Annika
det va gott lamm stek och potatis.Efter det fick vi banancake och
den måste jag bara få receptet av Annika för den va göör gooo..
Izabelle åt bara ärter ja lite kött och potatis åt hon men hon tycte
om desserten iaf.Annars så har vi faktiskt inte gjort så mycket idag.
Ja när vi satt och åt så satt Izabelle och sa hej hela tiden ja hon är rolig
hon.hihi.Jaha undrar om man ska se på film eller BB idag har inte riktigt bestämt
oss vad det blir..Jag hoppas verkligen att den där förbannade äckliga Marcel
åker nu.Jag är så trött på honom.Fan hans jävla fasoner hans sätt att bara va.
Jag håller med H.J. hur fn kan han jobba med barn när han beter sig som en
gris det undrar jag..D JAG ÄLSKAR DIG..Fan jag har aldrig mått så här bra
sedan D kom in i mitt liv.Jag älskar allt han gör och allt med honom det finns
inget att klaga på..

Fast jag undrar: Är det normalt att klaga på sin partner?
Visst jag har gjort det många ggr men inte med D för det finns inget att klaga på..

Fn vad jag längtar till den 27:de då är jag och du babe(J) mot hela världen.
Ush vad jag har saknat den tiden med dig gumman man kunde sitta och prata
om allt och inget och vi umgick nästan hela dagarna med varann..
Hoppas att vi inte glider isär eller kanske ska säga att vi inte ska tappa kontakten..
Jag menar att du och jag ska sitta på våran äldreboende och stick eller virka
och skvallra och prata om våra fester vi har haft tillsammans..Eller vad säger du??
Nä nu ska jag göra nåt att äta för jag är lite hungri..
Tjing tjong ping pong....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0