Hej igen!

Nu skriver jag igen!
Idag när vi låg och kollade på film så busa I med oss och började rita
på D´s bälte och på ryggen och det va lite roligt faktiskt..
Man fick ett gott skratt faktiskt hon är för söt den lilla gullungen.
Sen va ju jag tvungen och göra samma sak fast jag skrev jag älskar dig
ist på hans rygg.Fan vad det snöar ute och jag som ville ha vår nu men,men
det får man väl vänta på.Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra nåt hittar
vi väl på förhoppningsvis..Hoppas att vädret är lite bättre imorgon och att snön
har försvunnit men det tror ja ej..Vi kollade på en film nyss och den va B sandshark heter
den och jag har sett bättre filmer kan jag säga.Nä nu ska jag lägga mig men jag skriver ev imorgon.
God natt Tjing Tjong Ping Pong =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0