JAAAAA!

Äntligen så åkte äcklet ut igår hahaha.
Ja Jennifer sörjde ju inte så länge men det kunde man ju gissa sig till..
Hmm undrar om dom blev ett par egentligen eller hur vart det med d hela.?
Det ända paret jag tycker är gulliga det är ju Marcelo och Annika..
Imorgon kommer min snutte gumma hit det ska bli roligt...
Hon är den enda vän jag har ja S också men henne umgås jag inte med
så mycket inte så mycket som jag vill.
Tänkte jag skulle skriva till henne på fb och se om man kunde komma
upp kopp kaffe på tors.För det va ett tag sen jag va där..
Idag har vi hållt på i källaren och rensat lite och satt lite grejer till försäljning..
Får vi se om det är några som nappar på grejerna..
Annars har vi inte gjort så mycket..
Nä nu ska jag,Ja vad ska jag göra inte en aning...
Tjing tjong ping pong....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0