hmm!!

Nu kom den förbannade snön jag som trodde den inte skulle komma.
Men jag tittade på vädret förrut och vad jag kunde se så skulle det snöa
nästan hela veckan.Hmm roligt?!Ja för barnen kanske..
Så imorgon ska vi åka pulka med tösen så fram med termobyxer och kängerna
för här ska det bli åka av..Hihi.Ja jag kanske har barnasinnet kvar men det gör
inte mig nåt..Men men annars har det inte hänt nåt idag(inget roligt iaf).
Så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om..
Vincent kommer på fre till lör och det ska bli roligt.
Hoppas snön ligger kvar då för då blir det att åka pulka då med..
Nä nu ska jag mysa med älsklingen.
Ha en jätte bra alla hjärtans dag på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0