Sammanfattning om igår!

Jag skulle ha skrivit igår om Izabelle,men det kom lite annat ivägen.
Men iaf så va vi på bvc först och hon trodde det va scharlakansfeber
så vi gick till en läkare men hon kunde inte ta emot oss förrens kl 15:15.
Så vi åkte hem sen åkte vi tillbax och läkaren kolla lite och tog prover
i halsen för jag hade sagt att det luktade illa om Izabelle´s mun, men hon
sa att det inte va scharlakansfeber men hon ville ta ett blodprov,så då
gick vi till labb och Izabelle va så duktig inte ett ljud gav hon i från sig
när hon tog sticket i fingret hon bara tittade frågande "vad gör du"?
Så fick vi vänta på svaret.Men hon hade inga infuktioner i kroppen..
Men vi skulle smörja in med nån salva som vi inte hörde vad hon sa.
Kan meddela att det va en utlänsk läkare vi hade..Men jag kommer att
ringa våran husläkare och han pratar ren svenska...
Jag tycker att Izabelle´s torrhet har blivit lite värre faktiskt..
Undrar hur gammal man måste vara för att ta allergitester.
Hon kanske är för liten än...
Imorgon ska jag ha stora grabben det ska bli roligt.
Skriver om det imorgon..
Ha dé hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0