Så där!

Idag mår jag sådär.
Förkyld och fryser.Är det feber på g.
Ja bara man mår bra innan fredag för då kommer grabben
och ska sova över.Tyvärr fick inte vi lgh men det kommer ju nya
tåg.Vi vill ha en trea för att barna ska ha varsitt för Vincent blir iriterad
på sin lillasyster för han vill ju vara själv i sitt rum.
Stänger man dörren står hon utanför och bankar.
På söndag åker Vincent till fjällen man blir lite avundsjuk.
Fick höra att han är väldigt duktig på att åka skidor men nu ville
han testa snowbord,jag skulle inte bli förvånad om han klarar det med..
Idag på schemat är det möte(vill inte men måste) sen om man orkar hjälpa
gubben att städa men det tror jag att jag gör.
Izabelle står här och skriker ibland kryper det i kroppen för hon får så höga ljud
så det bara skärs i öronen,men jag vet ju att det är trotsen men ändå...
På tal om småsyskon vet jag ju hur Vincent känner sig för min lillebror va likadan
jag fick ju muta honom för att han skulle gå ut ifrån mitt rum.
Jag kommer ihåg att jag blåste upp en kondom men det visste ju inte han och jag sa om
du går ut så får du en ballong.Och det gjorde jag..
Men mamma och pappa visste ju att det va en kondom det är ju inte så svårt
att se skillnad på en ballong och en kondom.För kondomen va knottrig men dennis vart ju glad.
Men jag tror jag va likadan emot min storebror ville vara med.Men jag vet några ggr fick jag vara
med dom stora grabbarna..
Nä nu ska jag sätta på lite kaffe man jag kan skriva senare(om jag kommer ihåg det)
Ha det bra alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0